Bugün detaylı ultrasona girdim pamukkale üniversite hastanesinde sadece kafa boyu bacak boyu ve kilosuna baktı cinsiyetini bile tam çözemedi benim bilgim uzerinden kız dedi yoksa bakan kişinin kendisi erkek sanmış boyle detaylı ultrason mu olur ya renkli degilde radyoloji bölümünde bakıldı. Beni yanlış yere mi yonlendirdiler nedir anlamadım ki ne beynine ne organlarına bakılmadı elime bilgi içeren bi evrak da verilmedi boşuna mi gittim ben şimdi 🤦♀️