Lyll Merhabalar, 32 haftalık hamileyim fakat 2 hafta geriden geliyormuş, dün gece çok fena sancım vermış gece hastaneye geldim meğer doğum sancısıymış. Bu şekilde erken doğum sancısı başlayıp zamanında ya da zamanına yakın doğum yapan var mı ?
nisaninannesi2 Lyll 31 haftalıkken benzer şeyleri yaşadım. 1 gece yattım hastanede. İlaç ve iğneler kullandım sürekli. Şuan kullanmıyorum bıraktık ilaçları 37+1 im gelen giden yok. Haftaya salı doğumum var🙏
Asyapolat80 Lyll 32+5 te yaşadım aynı şeyi hala hastanedeyim 35+4 oldum ama şükür hala benimle bebeğim
Lyll nisaninannesi2 ayy çok güzel çok sevindim içime su serpildi bende dün geceden beri hastanedeyim bir sürü iğne serum ilaç vs perişan oldum🥺Allah yavrularımızı sağlıkla zamanında kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏🏻🙏🏻