Klcaysgl hayır aşım yok tamda vurulmak için niyetlenmiştim covid oldum. eşim aşılı o iş yerinden kaptı bana geçti. Hiç korkmayın panik yapmayın. Çok panik biriyimdir hemen stres olur gerilirim. Testimin sonucu pozitif çıkınca bakanlıktan aradılar hamilesiniz yine de doktor görsün muayene olun dedikleri için gittik kan testi yaptılar dimer testim 1820 çıktı diye acil doktoru beni panikletip seni yatırmam lazım her an akciğerine pıhtı atabilir bebeğini düşün diye korkuttu kendi doktoruma da o an ulaşamadığım için mecbur kabul etmek zorunda kaldım oda o an soğuk kanlı olamadığım için sadece bel bacak ağrım vardı belirti olarak. 2. Günde ağrım falan kalmadı parol,serum,mide bulantı ilacı, antibiyotik ve kan sulandırıcı yapılıyordu Ağrım yok istemiyorum ilaç dedikçe prosedür gereği olmak zorunda diye ısrar ettiler bende bugün tüm olasılıkları göze alıp tedavi reddi ile hastaneden ayrıldım şuan evdeyim kan sulandırıcı kullanıyorum normal doğum doktorumun verdiği hamilelik vitaminlerimi, pekmez, bal, bol su, portakal yiyerek devam edeceğim. Yani dimer değeri hamilelikte de yükselen bir değermiş ben boşu boşuna hastanede yatmış oldum ilacı yazıp eve de gönderebilirlermişti. Hastanede yattığım için izolasyon sürem 14 gün sürecek bu yüzden