Kizlar merhaba illaki benim gibiler vardır diye yazmak istedim. Bugün tam 37 haftaligim ve nstye girdiğimde doktor sancın var açılma var mı bakmam lazım dedi. Normalde doğumda bakacakti sancı çıkınca bakmak durumunda kaldı. O kadar korktuğum bir şeydi ki. Valla hiç korkmayın hiç canım acımadı nasıl gözümde buyutmusum nasıl milletin acı hikayelerini dinlemisim artık kim ne derse inanmam,ki çatım dar olduğu halde. İnşallah hayırlısıyla alalım bebislerimizi kucağımıza 🙏