Husneeeeee bende 40+4 günlüğüm bugün normal muaynem vardi doktorum direkt yatış dedi bebegun suyu az diye sonra acilde nst ve alttan muayme yapildi sanci cikti ama açıklık 3 cm oldugu icin acilin doktoruna yollandim o da muayne etti o da perinatolojiye sevk etti ve ordaki uzman doktor suyunun iyi olduğunu istersen eve gidip sancilarni cek istersen de yatiralim ama 4 5 cm olmadan hiç bir mudahalede bulunmayacaklarini soyledi (suni sanci v.s) bende sancilari hissetmedigim için yatış kabul etmedm ve eve geldm hareket yapmaya calisiyorm sicak duş aldm smdi sicak su torbasina oturdum bakalim ne olacak bende de ne su ne de nişan belirtisi yok ve sanci da hissetmiyorm bu arada bende devlet hastanesine gidiyorm ve ilk gebeligim