Ben bir süre gittim. Memnun kalmadım. Memnun kalmama gerekçelerim belki diğer devlet hastaneleri ile aynıdır bilemiyorum. Zorunlu olmadıkça sezeryan yapmıyorlar. Normal doğumda da mutlaka dikiş atıyorlarmış. Bebeğin fotoğrafını vermiyorlar. Dikişsiz doğum yapma imkanı olmadığını söyledi doktor. Doktorlar değil asistanları muayene ediyor. Tecrübesizlik ettikleri şeyler oldu. Ben risk almak istemedim özele geçtim.