Aymelek Canım günde 10 kez hareket etse bir sıkıntı yok demekmiş ama bende senin haftalarında doktora sormuştum hareketlerini bazen hissetmiyorum diye bu haftalarda normal 30. Haftalarda daha sık hissedersin demişti ama şimdi bile bazen çok hareketli olmuyor bende saymıyorum valla ara ara hareket ederse tamam diyorum zaten sürekli uyuyor bebekler