Bartinanneleri740 Kızlar ben sleepy düşünüyorum ama yinede kullananlardan yorumlarını almak istiyorum. Başka marka tavsiyelerinede açığım.
marsel_ve_annesi Bartinanneleri740 bende sleepy aldım bir kaç tane evde bulunsun diye bakalım inşallah pişik falan yapmaz
elvaneylul Bartinanneleri740 Prima ile başladık ama malum bez fiyatlri 9 ay kullanabldk şimdi a101den sofia alıyorum ama kaynnamda kendi evine slippy alms onuda kullanıyoruz oraya gidince Gorumcem de maasinda babyturco almisti oda güzeldi ❤️ hepsindn memnunm ben valla hiç biride pişik yapmadı 🤭🤗
LawyerEce Bartinanneleri740 Sleepy Natural kullanıyorum yenidoğan için. Şu zamana kadar pişik vs yaşamadık ince bir bez bana göre, taşmada yapmadı.
Bartinanneleri740 marsel_ve_annesi bende 1 ve 2 numara almayı düşünüyorum başlangıç için bakalım inşallah sıkıntı çıkarmaz
marsel_ve_annesi Bartinanneleri740 aynen yaa prima pahalı sleepy açılış yapalım bakalım inşalla bi şey olmaz