1233466777 canım ilk aylar özellikle pamuk ile silmen gerek daha iyi olur. Teni hassa olduğu için yıkama şeklinde değilde şöyle izah edeyim. Küçük bir kap ayarlarsın plastik. İçine hafif ılık su. Yanına pamuk alıp. Bir parça misal kopardın pamuğu , ıslatıp pamuğu sıkıp kakayı sildin sonra onu atıyorsun ,tekrar ıslatıp temiz pamuk ile aynı şekilde iyice temiz olana kadar temizliyorsun. Aslında ıslak mendil mantığı gibi ama su ve pamuk ile hem pişiği en aza indirirsin hem de daha sağlıklı olacak emin ol. Bej iki çocuğuma da bu şekilde yaptım şimdi üçüncü niyetim var Allah izin verirse 🥰 yani bir 6-8 ay olana kadar hatta yaparsan iyi olur. Sonra ıslak mendile geçersin cnm😘💗💟