Hanımlar merhaba. 15 haftalık gebeyim. Normalde özelde kontrollere gidiyorum bugün devlete gittim kaydın olsun en azından dediler diye. Doktor çok sinirimi bozdu bağırsağında parlaklık varmış bebeğimin ve down sendromlu bebeklerde görülüyormuş normal bebeklerde az görülürmüş. 4lü test ve dna testi yaptırmam için bir sürü kağıtlar verdi. Kendi doktoruma gidicem ama böyle bişey yaşayan var mı hiç :(