Çok şükür iyi diyelim ama hiç iyi değil😞 Sürekli hasta,halsiz,isteksizim. Aşırı yorgunum. Covidi yeni atlattım ondan sonra böyle oldum. 28 haftaya girdim normal mi bilmiyorum. Psikolojikte sürekli hasta hissediyorum kendimi. İshal oluyorum sık sık. Ayy Allahım biran önce vakit geçsede doğursam hayırlısıyla. Hamileliği özleyenleri hiç anlayamıyorum. Başlı başına çok büyük bir işkence🤣 sorumluk,korku. Can acısı ayrı. Derdim çokkk hanımlarr çok aman😆