KubraAydin Ysmsdn bende bugün nst ye girdim orda hıçkırığı Tutası geldi heralde dakikalarca hıçkırdı yavrum 😂😂😂
Acemianne__ Ysmsdn üzülme çünkü bu onun doğunca nefes almasını sağlicakmış. Bide böyle güzel birşeyler yiyince sanki daha cok hıckırıyolar 😍😄
Bebek0 Acemianne__ ama 2 gün önce doktor dönmemiş dedi. Normal doğum düşünüyorum bklm çarşamba kontrol var inşallah dönmüştür
Bebetonunannesii 26 haftalık gebeyim. Hıçkırığını nasıl anlıyorsunz ya ben daha bişi hissetmedim galiba
Lulikli Bebetonunannesii gizzzy35 hıçkırık daha çok bence 30Dan sonra belli oluyor yani benim öyle oldu 😅 kalp atışı gibi ama daha güçlü bi şekilde sistematik olarak tık tık tık geliyor içerden 😀
Fatmadumankorc gizzzy35 karnınız atıyor sürekli normal bir insanın hıçkırığına göre daha hızlı tabi 🥲
DeryaSekban gizzzy35 @Bebetonunannesii @minik22 düzenli bir nabız atışı gibi düşünün tekme kadar şiddetli ve nabız kadar hızlı değil. Ama düzenli sanki kalbinin atışını hissediyormuşsunuz gibi. Ama O kadar hafif ve yavaş okuyor ki bu ve bir anda kesiliyor. Benim bebiş günde kaç kez yaşıyor bunu 😂😂
Bebetonunannesii DeryaSekban buna çok dikkat edicem bakalım farkedecek miyim 🥰 teşekkür ederim bu arada güzel açıklama 😘
Deva22 Yaa galiba benimki de hıçkırıyor titreme gibi bişey oluyor bu hafta doktora sorcam hatta inşallah hıçkırıktır tekme gibi değil de titreşim gibi bişey
asellmom Deva22 karnının içinde damar seyiriyor gibi oluyor ve düzenli bir şekilde biraz uzun sürüyor sa hıçkırma dır
asellmom Ysmsdn bzzde 31 haftalığız hiç abartmıyorum bugün 2 kere rahat 5 dk hıçkırdı hatta videoya felan aldım oyy yerim onu ya 😍 ben hıçkırdıkça seviniyorum emme refleksi gelişiyor diye