Kızlar inşallah perşembe günü yumurta toplamam olacak ama doktor bugün transfer hemen yapamayabiliriz progesteron yüksek çıkmış dedi. Normal de zaten bunun fitilini falan vermiyorlar mı aşılamada tüp bebekte falan . Yani yüksekliği iyi değil mi bu durumda ? O an sormadım sonra kafama takıldı bilen cevaplayabilir mi???