4 lü tarama testi sonucum cıktı 1:344 olarak düşükte olsa risk var dedı ama benegı kontrol ettıgınde herseyın normal oldugunu söyledı. Olabılırde olmayabılırde dedı. amniyosentez dedı doktor ama imza atıp ne olursa olsn aldırmıcagımı söyledım. Riskli cıkıp sağlıklı doğan varmı ?