_edaa ay ben bugun oyleyım hatta yarım saatt once eşime mesaj attım ben depresyona gırdım eve gel yazdım🤣🤣 bugun dısarı cıkmak ve cıkmamak arasında kararsız kalıp dısarı cıkmadım ondan muhtmelen, bırde son zamanlarda hep bırılerıyle vakit gecırdım bugun tektim, birde sureklı bebege bıseyler almak ıstıyorum 🙁 moralım bozuk kalbım carpıyo sankı tansıyonum gayet normal aman nebılım offf