Ozbead Kızlar merhaba sorum şu kan uyussmazligi testi ve iğnesi özelde ne kadar yapılıyor haftam yaklaştı araya bayram giriyor geç olsa da sıkınti olurmu bilemedim bilgisi olan yazarsa cook sevinirim
jrarya Ozbead biz 380 verdik canıma ama dolara vs. Bağlı şuan ne durumda bilmiyorum on hafta oluyo biz yaptıralı
Hayalll Cnm bizde de var gecen hfda testimi aldi son testin sonucuna gore igne yapacak 50 tl odedim tste bayramdan snraya kaldi...ignenin fiyati henuz sormadm araya bayram grdi tatilde suan doktorum igneyi 30.hfdada olacm yaniii
Ozbead Hayalll Canım ilk gebelik mi? Ozman 30.hafta da olabiliyor yani Bişey daha teste göre mi iğne vuruluyor Şimdiden teşekkür ederim
Hayalll Ozbead ilk cnm evet bi test var kan alip once ona bakior negatf mi pozitif mi diye ona gorede igne yapack
mrymdnr Bizde de kan uyuşmazlığı var.24.haftamdayım ve gebeliğim sıkıntısız yani kanamasız geçti doktorum iğneye gerek olmadığını söylüyor ilk gebeliğim doğumdan sonra yapıcaz iğneyi diyor
Dildil Bizde de var kan uyuşmazlığı. İlk kontrolümde ve 18.haftada test yaptık. Herşey normal çıktı kanama falanda hiç olmadı ama doktor her ihtimale karşı 28.haftadan sonra igne olacaksın dedi.
gamzebzk Dildil kızlar ben a rh+ eşim ise 0 rh- kan uyusmazligimiz oluyor mu doktora söylemedim gerçi bunu 7+3 haftalik hamileyim
MeryemAtli Bebegim 1 aylik. Tum samimiyetimle soyluyorum 28. Haftamda ve dogumdan ciktiktan sonra 2 igne yapildi ikisi de 500 tl tuttu. Dogumdan sonra sezaryan dogum oldugu icin sutum gelmedi lutfen mama gotur yaninda kan uyusmazligi olan bebekler sariligi cok riskli cis yaparak sariligi atiyolar ben birgun daha gec gitseydim hastaneye bebegim beyin kanamasi gecirecekti hipp mama korkma meme reddi de yasamazsin allahin izniyle benim basima geldi ve yapilan igneler ikinci cocuk risk gormuyo ilk cocuk tehlike altinda oluyo 😞😞😞
Ozbead Çok kafa karıştırıcı bir ı durum ya genelde ikinci çocukta sıkıntı oluyor diyorlar neyse sağolun kızlar artık devlette randevu bulamazsam ozele gidicem mecbur sıkıntılı bi durum