3 Mayıs gösteriyor bir haftaya kadar alışverişe başlıcaz beşiğimiz hazır sadece bi kaçta kıyafet. Ben 0-3 ayları uzun kollu penyeler tarzında almayı düşünüyorum. Havalar serin gider ilk aylar sonra zaten hazirandan sonra çok sıcak olur 3-6 ay olarak hep yazlık almayı düşünüyorum. Kendim içinde henüz bişey almadım 😂 büyük bi yanlış yaptım kayınvalidem ve görümcem erkenden alma nolur nolmaz dedi ama sona kalınca da insanın eli ayağına dolaşıyor. Daha bunun ev temizliği var 🤪