Dmlasabiha 33 haftalık hamilelikte benim de NST'de sancım çıktı, tatilde iken başka doktora kontrol oldum o dedi. Erken doğum riskine çevirebilir dedi. Acile yönlendirdi. Serum ve Adalat Crono vardı ama dönmeme bir iki gün vardı ben almadım hiçbirini, gelince kendi doktoruma göründüm. Her yolunda idi çok şükür. Rahîm ağzında açılma yoktu, böyle durumlarda hafif risk oluyormuş. Mümkün mertebe ilaç almama taraftarı olduğum için dinleniyorum, ağır işler yapmıyorum, günlük rutin işler ve hafif yürüyüşler. Sık sık görünüp takip olmak da fayda var. Bir görünün derim.