melekimserra 2.ci oldum canım ama ilki gibi olmadi şükür değişkenlik gösteriyor ya ilkinde yaşadığını 2.de yaşamayabiliyorsun mesela tetenoz 1 de cok kötüydüm kusma agri ne varsa oldu 2.de hic olmadi sadece kolum ağrıdı onun dışında biontech 1 de sadece grip ve kol ağrısı ile atlattim biontech 2 de ateş kusma yaşadım yani vücudun ne gostericek bilemiyorsun ama korkma ol aşını bi kere yaşıyorsun bitiyor bebegine hic bi zararı olmuyor zaten 🌼