Tugbaa2937 Feyza1908- ilerleyen haftalarda daha çok olucak. Bizim hergun 2 3 defa oluyor. Bebek anne karnında yutkunmayi öğreniyor. Obdan sonrada hıçkırık tutuyor. Bebek için güzel bir şey bu
aslii_15 Feyza1908- ayy bende de öyle oluyor ne oluyor kızım sana içerde diyorum meğersem hıçkırık mıymış 🤣🤣
Gizemmela Tugbaa2937 bende diyorum niye böyle sürekli atıyor yazık garibimi hep hıçkırık tutuyor demekki 🥲🥲
Tugbaa2937 Gizemmela formda zaten bloglarda yazıyor. Zaten her hafta bilgilendirme kısmında da yazıyor. Dogdugu zamanda zaten çok hickiriyirlar mideleri genişliyor.