Birglbiray 3 cm açıklığım var sancılarım da var ama düzenli olarak gelmiyor sizce doğumum ne zaman olur heyecanlıyım biraz doktor da eve gönderip duruyor yatışını yapmaya gerek yok diyor açılmam yavaş sürüyor gibi bilemedim
Deniz2961 Birglbiray sancn cok fazla degıldir cnm yoksa yatırır en kotu suni sancı verirdi diye dusunuyrm
MerveDmn Birglbiray 3 cm le gittim 5 saat sonra doğum yaptım sancım yoktu ben hissetmedim nar de çıkıyordu suni sancı aldım
AyeglGzkaraKarabulut Birglbiray az kalmış bizlerede dua et sancı çekerken ☺️ bende ilk doğumumu üç cm açıklıkla yaptım ama nişan gelmişti sancım ben hissetmedim ama nstde çıkmıştı suni vermişlerdi evde çekmen daha iyi suni sancı daha acı veriyor
Birglbiray Deniz2961 aynen canım çok sancı vurmuyor ama açıklık 3 cm olunca kafamı karıştırdı yakın okur mu olmaz mı çok mu beklerim diye
Deniz2961 Birglbiray bnmde ilk gebeligim cnm cok Bı bilgim yok o yuzden rabbm sag saglim mınngını kucagına aldrr ınsallhh😍😍😍😍
Oznur28 Ben de 3 cm açıklık ile hastaneye gittim yatışım yapıldı 6 saat sonra doğumum oldu ama benim sancım vardı canım
Birglbiray Oznur28 benim de sancım var da düzenli dakika aralığında gelmiyor ki canım ilk gebeliğim bir de o yüzden heyecan korku ayrı
Oznur28 Birglbiray o zaman biraz daha bekle canım benim de sancılarım az az geliyordu. 5 dakikada bi gelmeye başladığında gittim hastaneye
AytenFaruk 2 gün önce açılmam 3 cm di doktor beni de yatırmadı eve gönderdi şimdi çok merak ediyorum açılmam devam etti mi diye ama ağrım felan yok 9gibi acile gideceğim bakalım açılmam değişmiş mi
Birglbiray AyeglGzkaraKarabulut canım suni sancı verme taraftarı değil doktorum o yüzden eve yolladı sanırım yatırmadı hastane de
Pelomm Çömelme hareketi yap , ılık duş al rahatla, ada çayı demle evi yada hastane odasını kokut. Sancıların aralıklarını kontrol et, azalırsa doğumun başlamış zaten 3 cm le. Doğduğunda 10 dk kadar plasentayı kestirme senin dokuların geçsin. Kanserden korunur. Eğitime gittim ebe böyle anlatmıştı.
Birglbiray Pelomm çok teşekkür ederim. Canım benim verdiğin bilgiler için sancılarım biraz azalmıştı uyudum çok uykusuzdun dinlendim biraz şimdi uyandım dolanıyorum şimdi