bayanelaa Hamiş annelerrr adetim 5 gün gecikti değerim normal mi yüksek mi ? İlk gebelik doğal ikizdi
Hilal-95 bayanelaa gayet güzel maşallah bence yüksek değil ya benm 2. Gün 2507 çıkmıştı 😄 hayırlı olsun🙏🏻
bayanelaa Ceren12 bilemedim ki bende erkek bebekte de yüksek diyorlar ama persembe günü gideceğim doktora patladım burda 🤭😅
Hilal-95 bayanelaa 2 ay 26 günlük ablası allah senınde kucağına almayı nasip etsin genelde erkek bebeklerin betası yüksek oluyomuş
bayanelaa Ceren12 sağlıklı olsun inşallah ikizlerimin birini 2 ay yaşadı kaybettim cok zordu Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin