ElisaMom Kizlar cumartesi gunu pazardan balık aldık, pazar günü yapamadım misafirlikteydim, bugün pişiricem ama bir sıkıntı olmaz degil mi, kokusu da normal palamut kokusu ama buzluğa atmayıp dolapta bekletince iki gün tedirgin oldum