Tosbagam 060918 bunu doktorunuza danışıp yapmanızda fayda var. Gebeliğinizi ve sizi bilen doktorunuz. Kimse kimseye şeker dağıtır gibi sezeryan epidural önermesi de hoş değil.
gonulcelen Hatice44 isteğe bağlı sezeryan olacağım inş genel anestezi düşünüyorum henüz cok erken ama doktorumla bu konuyu konuştuk ortalama 25 ekim için de tarih verdi hatta ☺️
Hatice44 gonulcelen ya bende bu aralar doğuracağım da inşallah kararsızım normalden korkuyorum isteğe bağlı istiyorum 😅Siz de mi korkudan dolayı
mLcLk 060918 çok teşekkür ederim güzel yüreğinize 🙏🏼🌸 inşallah Rabbim hepimizi güzelliklerle buluşturur gönlümüze göre hakkımızda hayırlı olanlarla karşılaştırır🙏🏼😇 Sağlıcakla kalın, güzel haberlerinizi almak dileğiyle🙏🏼🌸💖
KevserNidaYlmazErdoan buse_yildiz24 buse_yildiz24 ikiside belden oluyor...sadece genel anestezide komple uyutuluyor...