Kızlar 36+4′üm bebeğin gelişimi 2 hafta önde. Bugün duş sonrası bulantı ile bel ağrısı başladı. Ayağa kalkınca nefesim kesildi sızladı göğüsüm filan. Uzandım sonrasında bel ağrısı yanlara vurmaya başladı. Ortalama 30-40 dk sürdü. Gaz sancısı diyeceğim ama çıkarıyorum sorun yok ve daha önce kasik ve karından giriyordu. Nişanı gelmeden doğumu başlayan var mı sancı ile? Bu yalancı mı gerçek sancı mı acaba? Şuan çok çok hafif var. Bebek hareketli hatta canımı yakıyor hareketleri bulantı hafif var. Birde minik minik sarı sarı nişan gelir mi ben enfeksiyon vardı diye çok önemsemiyorum geleni.