Merhabalar hanımlar son adet tarihim 29 Kasım hesaplama göre 9 haftalık olmam gerek. 11 Ocak randevum vardı kontrolde bebeğin haftası 5+1 çıktı. Bugünde randevum vardı 31 Ocak şuanda bebeğin haftası 6+5 gözüküyor bu neden böyle. Acaba yalnıs birseymi var. Sorun mu var gelismemismi bu bebek kaç haftadır kafam iyice karıştı