Anneadayi89 Selam kizlar gecen hafta 8 haftalik hamile oldugumu ögrendim ama belirtim hic olmadi sadece baslarda istahsizlik vardi oda yok gibi artik .. ilk oglumda hic böyle degildi sizce normal mi gecen hafta kalp atisinida gördüm yinede korkuyorum
Cokomik Anneadayi89 ben 26 haftalik hamileyim bu zamana kadar hic bir hamilelik belirtisi yasamadim bence en iyisi bu kafanizi yormayin :)
Kavakyellerihercai Anneadayi89 aynı dertten müzdaribiz şu an idrar testinde ikinci çizgiyi gördüm ilk gebeliğimde göğsüm kasığım ağrırdı ama şu an hiçbir belirtim yok sanki normal gebe değilim bir sıkıntı var 😔 neden böyle oldu ki anlamıyorum böyle bir şey yaşayıp gebeliği normal ilerleyen var mı acaba
Haticecebrail Anneadayi89 korkmaniza gerek yok gayet normal bnm belirtim sadece yemeklerde tiksinme birde kokulara karsi hassasiyetim vardi simdi 3 ayligim bu seferde bulanti ve kusma mevcut
prensessannesi22 Ahhh ne guzel masallah , korkmayın yaa aman ne ne güzel olmasın valla yoksa çok zor🥺
Anneadayi89 prensessannesi22 Insallah hersey yolundadir daha birdahaki kontrole 3 haftam var , sanki hic hamile degilmisim gibi
Cokomik Kavakyellerihercai lutfen boyle seyler icin caninizi sikmayin az once yazdigim gibi 26. Haftadayim ic bir belirti yasamadim con sukur bir sikintim da yok bende telas yapip doktoruma sormustum doktor da keske herkes boyle gecirse cok sanslisin illa bir belirti olmasina gerek yok demisti. İnsallah saglikli sorunsuz bir gebeliginiz olur saglikla kucaginiza alirsiniz😘