Gamzekr Covid oldugum için ateş oluyor sağlık ocaginin doktorundan antibiyotik sordum içebilirsin dedi agumentin 1000 mg vermiş bi sorun olmaz dedi ama hamile.olunca insan 100 kere düşünüyor kullanan var mı daha önce? Veya bilgisi olan
asli_g01 Bende de enfeksiyon vardı ve doktorum augmentin 1000 mg vermişti onu kullandım ama idrar yolu enfeksiyonu içindi. Bir sorun olmadı çok şükür. Ama seninki covit için bilmiyorum o uygunmudur
Gamzekr asli_g01 zaten vücudumda enfeksiyon olduğu için verdi ateş de yüksek olunca umarım faydası olur zararı olmaz geçmiş olsun sizede