Mehmetinannesii Kizlar ozel hastanede doguma illa hastanenin anlastigi fotogrfcimi olmasi lazim yoksa kendimiz fotografci ayarlayabiliyormuyuz?
Mehmetinannesii Sdnglhn bir doktorumla konusacagim canim randevu zamanindada belki bilgisi olan arkadaslr vardir dedim☺️
Aselinkooo Değişir hastaneye göre. Çoğu kabul etmiyor kendi fotoğrafcısı oluyor. Oyüzden direk hastaneye sormak lazım