eymaKirpitiYcel Merhaba kızlar ben bahraındeyım yurtdısında esımın işinden dolayı burda yasıyoruz 6aylık hamıleyım ve burda yapmak ıstıyorum dogumu ama bıraz pahalı herkez turkıyede yap dıyor ama o zamanda kayınvalıdemlerde yapmam gerekecek bende bunu ıstemıyorum aslında netım bu konuda burda yapmak ıstıyorum esımde o yonde dusunuyor sız olsaydınız napardınız
MbsN Bende yurt disinda kaliyorum 😃 Pahali derken buralarda dogum parasi almiyorlar hastaneye parasida almiyorlar
eymaKirpitiYcel Nerdesınız kızlar burası cok 10 mılyar bzım parayla nerdeyse dogum turkıyeye bakarsak pahalı 3 mılyar falan turkıyede