Dacmnt Merhaba hanımlar bugün tam idrar tahlilimde lökosit değerim 23 çıktı bu durumu yaşayan var mı Cuma randevum var ama gerildim sormak istedim sıkıntılı bi durum mu bu
Kzncbsra Dacmnt benimde gebeligin baslarinda 81 idi bol bol su ic Birde doktor bana ilac vermisti gecmisti sonra ama en onemlisi su
Wonderful_mom Dacmnt kac haftaliksiniz ve kan verdiyseniz HGB degerinize bakar misniz cok onemli o da dusuk mu acaba.. benim o da dusuk bana direk gebelik zehirlenmesi olabilir dedi dunden beri kahroldum aglamaktan 😢😭😭