Pamuguummm Ailemde kalıyorum ve babam pozitif cıktı. Benim de tüm vücudum ağrıyor öksürüyorum. Aşılı olup atlatanlar nasıl geçirdiniz tedirgin oluyorum ya ağır geçerse diye 😑
ipekveatlas Pamuguummm aşılıydım çok hafif atlattım hemde 2 kere. psikolojik olarak etkilenmemek gerek gripmissin gibi düsün
Pamuguummm ipekveatlas İnşallah benim de hafif geçer. Psikolojikmen çöktüm sonuç beklerken. Ya bir şey olur bebeğimi alırlarsa, yada bebeğime bi zarar gelirse diye binbir türlü olumsuzluk düşündüm. 🥺
ipekveatlas Pamuguummm hayır canım neden bebeğini alsınlar kötü kötü seyler düsünüp getirme aklına.. iyisin iyi olcaksın kendini yatağa vurma halin olmasa bile kalk otur bişeylerle uğraş