Geha08 Merhaba bu ay klomen kullandım yumurtalarim çok büyumemisti normalde de duphaston kullanarak regl oluyorum bugün regl olmam gerekirken olmadım. Klomen gecikme yapıyor tarzı şeyler okumuştum başına gelen varmı
minikmucizemmmmmm Geha08 bende geçen ay klomen kullandım bende gecikme yapmadı günümde oldum. Test yaptınız mı hiç
minigiminannesi03 Geha08 merhaba canim galiba kist yapmış sende klomen gecikmeli adet olursun eger olmasan doktorun verir
Geha08 minikmucizemmmmmm evd normal test vardı onu yaptım ama zaten olsada cikmazmis sanırım erken olduğu için
minikmucizemmmmmm Geha08 çatlatma iğnesi yaptırdıysanız iğnenin 14-16. günlerinde belli olabilirmiş. Gerçi ben 12. gün test yaptığımda çift çizgi gördüm ama sonra adet olmuştum. Hayırlısı olsun inşallah hakkınızda
Geha08 minikmucizemmmmmm Teşekkür ederim inşallah hepimiz için Rabbim hayırlı olanı nasip etsin 🤲 bana iğne yapmadı ama iğnenin etkisiyle testte pozitifillik görünüyormus burda okumuştum onuda
2022bebeki Geha08 maalesef geliştirmedi benim yumurtalarimi gonal-f iğneye geçtik :) onda da 3 tane yumurtam oluştu
mucizem-2186 2022bebeki çatlama iğnesi oldunuz mu bu ay bende gonal igne kullandım birde çatlama iğnesi kullandım