Bssrrr neden gelişimini tamamlamasına izin vermiyor erken alıyor doktor bir sorun mu var? Ben 37+3 günlüğüm doktor sezeryana 39+4te falan yaparım, normali de 41. Haftaya kadar bekleyebiliriz dedi bugün gittim doktora. Bide 40. Haftaya kadar bekletilmeden erken alınan bebekler tabi bir sorun yoksa kolik bebek oluyor genelde. Tabi bir sağlık sorunu varsa bişey diyemeyiz doktor daha iyi bilir.