Bence yaptırın yaptırmak istemiyosanız bile açlık tokluk baktırın duruma göre yaptırırsınız zararlı bişey oldugunu sanmıyorum evet o içtigimiz normal şeker gibi degil saf hali glukoz yani aç karnına içtigimiz için mideyi yakıyo biraz ama sonuç olarak bebekte sağlık sorununun önüne geçeriz ☺️İlerde büyük sıkıntılara yol açmaması için