Arkadaşlar 23+4 haftalık hamileyim. Karnımda tuvalete sıkışıkmış gibi veya çok tutmuş ağrısı kalmış şeklinde bi ağrım var. Dün akşam acile gittik ordaki doktor gebelik şekeri olabileceğinden şüphelendi ve bebeğimin suyunun üst sınırda oldugunu söyledi. Yani anladıgım az değil ama sınırda 🥺 kendi doktorumu aradıgımda bu sabah doğru düzgün ilgilenmedi bile havuç suyu ve bol su önerdi sadece. Kontrol günümü beklememi söyledi. Tecrübeli arkadaşlar, daha önce bu tarz bi durum yaşamış olanlar varsa neler yapılabilir fikir verirseniz çok sevinirim 🥺🥺