tazeannecik1 Ya gözümün altında ve göğsümde küçük et benleri çıktı,bu şekilde hamilelikte et beni çıkan var mı ? Ve doğumdan sonra kendi kendine kayboldu mu ? Ya da ne yaptınız ?
Hilalbasak tazeannecik1 canim benimde cikti vaa tam goz altlarimda sagli sollu bir suru hemde .Goguslerimdekinin rengi koyu .Goz altlarimdaki daha cok boyle ten rengi olan çıkintili et benlerinden ’yeni dogum yaptim bakalim gidecek mi😀😆
1gh Benimde ilk hamileliğimde göğüsümde önce küçük bi ben çıktı sonrada büyüdü etli ben oldu geçmedi hala var doktora söyledim bişey demedi🤷🏻♀️
tazeannecik1 Hilalbasak Benimde tam gözümün altında ve baya belli oluyor 🥲 göğsümde de var çok merak ediyorum doğum yapınca düşer mi gider mi bakalım sizinkiler düşecek mi