Merhabalar eşimle ilk tanıştığımızda kızımız olursa adını masal koyalım demiştir 7 yıl once, simdi kızımız olacak fakat bade ismi de cok hosumuza gidiyor, cok iki isim yanlısı değilim siz olsanız bade mi koyardınız yoksa hayaliniz gercek oldu diye masal mı😚