1canibrahim Mrblar güzel anne adayları. Nasılsınız? Gebelikte bitki çayının zararı var mı? Mesela ıhlamur.. gibi. Doktoruma ulaşamadım canım istedi bari sizlere sorayım dedim. Doktorların tavsiyesi nedir bilgisi olan yazabilir mi ?
charlottececi 1canibrahim doktorum hiçbir bitki cayini icmememi soyledi. (Prof perinatolog). Sadece hasta olursam sicak suda taze zencefil demeyebilecegimi soyledi o da grip durumunda. ablam da asla bitki cayi icme dedi o da doktor zaten. Cay icmeyi cok ozledim :( 17+2 yim. Siyah cay i sadece cok acik sabah kahvaltida 1 cay bardagi iciyorum 🙄 o da demir acisindan zararli ama napayim valla 😪
Vildzeyn 1canibrahim Ihlamur tüketiyorum ben hergün 1 fincan olumsuz birşey olmadı. Yeşil çayın tüketilmemesi gerektiğini duymuştum. Birde hamile bir arkadaşım zencefil çayı içtiği için bayağı sıkıntı yaşamıştı. Ondan korktum zencefil tüketmiyorum hiç:)
Gamze46 Canım ıhlamur icebilirsin ama günde 3 fincanı geçmemek şartıyla kekik ve ada çayını kesinlikle içme düşüğe sebep oluyor
1canibrahim Gamze46 Teşekkür ederim canım evet adaçayını az önce okuduğum yazılardan ve izlediğim videolardan öğrendim ☺️
Melek1111 Ihlamur zencefil limon bunları demleme usulü içebilirsiniz günde 2-3 çay bardağı .Bitkileri uzun uzun kaynatıp içmeyin diyor doktor
1canibrahim Melek1111 zencefil’de bulantı için iyi geliyormuş bu yüzden ıhlamur çayımın içine aZıcık atacağım ☺️ Tşk canım