Anneler merhaba ablamin yeni bebegi oldu ve bebek cok asiri gazli bir bebek gaz damlasi vs hic bisey fayda etmiyor arti olarak sezaryen dogum yapti onunda etkisi olabilir diyolar ama bilemiyoruz sutu cok az geliyor ama.yinede geliyor mastit olur gibi tikaniklar var sislik var uclarinda yaralar var.gogsunun bebek tam olarak agzinada almiyor memeyi sadece ucunu aliyor ve gazi oldugu icin surekli sinirli oluyor sesi kisilana kadar lda agliyor . Ablam cok yiprandi bebegide oyle mecburen sutunu kesmek istiyor nasil yapabilir deneyenleriniz varmi :(