Mihrimahinannesi Mucizemiizz bende çok güzel. Ablam da armin Liya koyacak rabbim nasip ederse. Beğeniyorum bence güzel 🤗
Mucizemiizz Teşekkür ediyorum bu ani cok bekledik “Liya” da sabrin en guzeli demekmis o yuzden cok hosuma gitti😊