Bsrbsrrr Kızlar en çok hangi kuruyemişleri yiyorsunuz? Ve günde ne kadar tüketiyosunuz bize de fikir olur🥰 ceviz , fındık, badem, kaju, kuru üzüm , incir faln yiyorum ben
Sjana Bsrbsrrr ben de öğleni öyle geçiyorum meyve tabağı da hazırlıyorum ama kavrulmuş yemeyin önermiyorlar çiğ yiyiyorum ben hep
Kbrkbrr Bsrbsrrr ilk aylarda bademle ceviz fındık yedim şimdi paketini görünce midem bulanıyo o kadar çok yedim ki ☺️
Morprenses Bsrbsrrr ben sadece ceviz ve fındık yedim badem çiğ bulmak zor. Midem bulanıyor ama artık hepsinden
begonvilko Ben kavrulmamış yani çiğ olarak badem, fındık, ceviz yiyorum en basından beri. Çok değil 2’ser ya da 3’er tane ile bir ara öğün yapıyorum. İlk trimesterde 1’er tane yiyordum. Şimdi 3. trimester oldum her birinden en fazla 3 er tane yiyorum.