Hatice-sezer0 23 haftalık gebeyim doktor suyu fazla dedi . Yaşayan varmı acaba . İster istemez tedirginim kötü bişey olcak diye
Cerenkaya Hatice-sezer0 29 haftamda benim de bebeğin suyu fazlaydı bu haftada gidecem bakalım düzeldi mi
Melekk-911 Hatice-sezer0 23+4 te gittim kontrole suyu artacak gibi görünüyor dedi, şeker yüklemesi yapalım dedi. Yaptık gebelik sekeri çıktı
Hatice-sezer0 Eslem_1 annede şeker olma olasılığı yada bebegin mide hastalıkları olabilirmiş yada sebebini bilmiyorlarmış
Pamuk_02 Benimde suyum fazlaydı o haftalarda normal dedi diğer haftalarda azalıyor dedi Çarşamba kontrol e gtcem inşallah azalmıştır bakalim