Selam hanımlar.Ben 2ci bebeğime hamileyim.İlk çocuğum kız ve sağ yumurtlağımda oluşmuştu.Hiç mide bulantısı falan yoktu.Şimdi 6 hafta 5 günlük hamileyim ve bebeğim sol yumurtlığımda oluşmuş ve aşırı mide bulantılarım var.Sizce erkek olma ihtimli var mı?