Aybeniz Benm arkdsımn 3 cocugu vardı hepsi sezaryen 4. İkiz oldu hamileliği biraz zor gecti ikiz oldgu için ama zamanında dogum yaptı bi sorun cıkmadı sükür suan 1 aylık oldular.yani 4. Sezaryen olan cok kişi var tabi dr unu iyi secmen lazm.
Aybeniz Bende gecen agustos da 3. Sezaryenimi oldum yaşına girsin 4. Yü istiyorm 😀 bakalm nasip senn kacıncı gebeliğin
Kbrkbrr Aybeniz ilk mi daha zordu diğerleri mi? Bende ilk normal doğum ikinci zorunlu sezeryan oldum temmuzda yine sezeryan olucam 5 yıl geçmiş oluyor çok korkuyorum
Aybeniz Kbrkbrr hepsi de cok raht gecti ertesi gün ayaklandm bide senn 5 yıl gecmş hic korkma içini ferah tut sonucta 2. Sezaryenin olacak millet 4. Kez oluyor taş gibilrr😀