fnrrbyrk Kaçıncı haftada sezeryan oldunuz planlı sezeryan için suyun gelmesi ya da sancı başlaması gerekiyor mu bunlar olmadan planlı sezeryan olabiliyor mu bebeğe bir zararı olur mu?
Elika0 fnrrbyrk doktorun en doğru kararı verir canım. 37 den sonra sezeryan alıyolar genelde 38 de alıyolar. Benim doktorum 39+2 de alıcak devletteyim şuan ama özeldeki doktorum da aynı tarihi vermişti. Planlı sezeryanda zaten suyunu sancını beklemezler canım