Nur_208 ben de hüma da Cahit beye gidiyorum çok ilgili zaten çok araştırarak gittim çevremdeki herkes ona gitmiş bayaa memnunlardı ben de memnunum hastanenin sitesinden yorumlara da bakabilirsiniz ilk kontrolüme de Tekden Özlem hanıma gitmiştim Özlem katırcı dış gebelik iç gebelik konusunda çok korkutmuşlardı ama çok güzel rahatlattı bilgi verdi onu da tavsiye ederim