Deva22 benim hiç yerim yok. Eğer olsaydı alacaktım ama olmadığı için bi eşya kalabalığı daha yapmadım kendi dolabımda bi göz ayarladım asılacakları astım. Bime organizerler gelmişti çekmeceli falan onlardan aldım onların içine de ekstra eşyaları koydum yeterli oldu