Sevdaa1 Bugün doktor çok kızdı hem kılolu hamıle kaldım. Kaldıktan snrada cok fazla kılo aldım suan 85 kg oldum. Doğum yapamazsın dedı devlettekı doktor normalde ozele gıdıyodum pek bısey demezdı doktorum. Bebegı bıle zor goruyorum dedı sizinde basınaza geldımı yada bı tanıdıgınızın cok kotu etkıledı benı doktor. Daha 6 aylık hamıleyım
Btlsa Sevdaa1 öyle şey mi olur saçmalamış doktorunuz bence herkes zayıf mı hamile kalıp doğuruyor. 150 kiloyla hamile kalıp doğuran tanıyorum. Nolcak içinde mi kalcakmış çocuk hey allahım ben de 80 kilo hamile kaldım doğuma kadar kaç kilo alırım bilemem ama bizden çok beter kiloluları var sıkma canını
Nurikiz Sevdaa1 Bence hiç alakası yok canım. Ben 105 ile hamile kaldım şuan 33+5teyim 8 kilo aldım dikkat ederek tabi şu zamana kadar normal doğum yapamazsın diyen olmadı. Sadece biraz daha dikkat et diyetisyene gidebilirsin ❤️
Seymaben Sevdaa1 84 le hamile kaldim 6 kilo aldim 29+2 haftaligim doguma kadar 10 kilo olur diye tahmin ediyorum napalim yani kiloluyuz diye doguramiycakmiyiz sacmalamis doktorunuz ki 100 kilo uzeri hamile kalanlarda var onlar napiyomis🙄
kizininannesi Sevdaa1 ya ne alakası var çocuk içimizde mi kalacakmış? Sanki herkes 40 kg hamile kalıp 50 kg doğuruyor ey allahım ya. Bende 75 le hamile kaldım şu an 35+2 deyim 86-87 yim. Biraz daha şişerim heralde bu gidişle yani ne alaka bazı doktorlar da çok boş boğaz ya aman. Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah arkadaşım takma kafana rabbim kolaylık verir 🎈
Sevdaa1 Btlsa bebeği göremıyorum dedı kendı doktoruö gayet guzel goruyodu hıcde strese sokmuyordu . Devletmı bır daha asla
dilaaaraozturk Bende 68 ile hamile kaldım 27. Haftadayım şuan 80 kg oldum napalım yani isteyerek mi alıyoruz sanki
Suzanne Ben 90 kiloyum şuan doktorum hiçte öyle bir şey demedi benim kuzenim Almanya’da en kötü 120 kiloyla normal doğum yaptı yani 120 dediğim evlenirken ki kilosuydu hamilelikte kaç kilo aldı bilmiyorum kesinlikle inanmıyorum çok saçma
Aysun1981 ben 75’le hamile kaldım ve 33. haftada 92 kiloyum, 17 kilo aldım, boyum 176cm. Doktorum biraz uyardı, şekeri kontrol etti tekrar ve sıkıntı yok dedi. Hamur işi ve şekerli gıdalardan uzak dur ki kolay olsun dedi.
Aras123N kizininannesi Vala 42 kiloyla hamile kaldım 34+2 65 kiloyum şuan çok kilo aldım vs bı sürü eleştiri ama ne yapabilirim ki önemli olan sağlık