Benim daha 11. Su an için bir sıkıntımız yok. İlerleyen zamanlar nasil olacsk merak ediyorum. 3 yaşinda bir kizim var ama ikiz hamileliği yorucu geçecek belli ki😀 Bu arada cinsiyetleri kaçinci haftada öğrendiniz hanimlar? Ikiz gebelikte ikisini de ayni anda öğrenebilecek miyiz bakalim. Gerçi sağlikli olsunlar tek dileğim bu, cinsiyet hiç önemli değil. Pazartesi ikili teste gideceğim. Ikilide kan testi almiyorlarmiş ikiz olduğu için. Sadece ense kalınlığına bakıyorlarmış. Hayırlısı bakalim. 😀